söndag 25 maj 2008

home sweet home!

Nu sitter jag här och äter på min goda glass och fick av min kära pappa. Det var mors dag idag också, mamma fick en liten present av mig. Min mamma är bäst, jag älskar henne.
Senare skickade Ellen ett sms och sa att hon var i borlänge och jag fick komma dit, och kasta i mig maten och åkte så fort jag kunde in. Jag flög fram.
Jag hörde hennes röst bakom dörren och dörren gick upp. Aldrig ska jag släppa dig.
Vi hade hur mysigt som helst, vi låg i gräset och tittade upp mot himelen och åt daim och var lyckliga. Senare åkte vi hem och gick och köpte urfaspett som är huur galet goda som helst.
Påminner om så mycket bra och dåliga minnen.(vi vet)
Fin dag helt enkelt!


Sen har jag tittat på ett program som en som hade massa dåliga minnen bakom sig som tyngde ner honom. Så gjorde han en gammal klocka som siffrorna kastades ut och den betyde att man skulle leva i nuet och inte tänka på det gamla som har hänt, man ska blicka framåt inte bakåt.

Nästa helg, nästa vecka!!!!

Inga kommentarer: