torsdag 15 maj 2008

Sagan är påväg mot sitt slut.

Hade prov idag, gick väl sådär. Var ju inte med världens roligare klasskompisar precis.
Skolan flöt väl på som vanligt och vi åkte till kupolen och provade bodysar!! HAHA!

fyfan va kul och fult det var. Götta blev det också!:) Sara är nog den starkaste person jag vet, och som jag känner. Så mycket du har klarat dig igenom, jag är stolt över dig. Även om jag inte har varit den bästa på att trösta dig, så vet du att jag finns jämt.

Du är den vännen jag alltid kommer minnas och alltid kommer älska.

Vi har nu gått 3 år tillsammans och känt varandra i 4 år. Det är fina år som följer med mig över allt. Alla minnen, allt vi har gjort. Dom finaste minnerna är med dig.

Även den här sagan har ett slut. Men det kommer fortsättningar.

DU ÄR DEN BÄSTA.












___________________________________

Vad händer? Ingen vet. Allt har bara blivit annorlunda. Vi har inte träffat varandra på ett bra tag nu. Jag har massa att berätta dig, men jag får aldrig chansen. Jag saknar dig Ellen.








Inga kommentarer: